2014/05/27

2015.eko.Mirotza Sariak. Orio




Eskulturak Egilea: "Mendi".Antxon Mendizabal.

Maiatzaren 29an, ostiralean, hasiera eman zitzaion Orio AEk antolatutako 3. Garagardo Azokari. Hiru egunetako egitarauari hasiera emateko, Ayala Zarautz eskubaloi taldeari eta Joxe Mari Olasagasti aizkolariari Mirotzak Sariak eman zizkien Ibon Huegunek. Elkarteko maskota berriaren izena ere jakin zen: Mirotz.














2014.Mirotza SariakEskulturak egilea: "Mendi".Antxon Mendizabal.Jasoleak: Aimar Olaizola (Andrea), Bera Bera eskubaloia taldea.


En la foto, jugadoras del Bera Bera con "Mendi" el escultor, autor de las Mirotzak Sariak, abriendo la feria con jarras de cerveza y Mirotza en mano.





Gozategi taldea "martxa" sartzen....





26/05/2014 De manos del patrón de la trainera masculina de Orio, Irakoitz Etxeberria, recibió la capitana Matxalen Ziarsolo el Premio Mirotza el pasado viernes en la Feria de la Cerveza que organiza el Club de Remo de Orio.

Balonmano Bera Bera ha conseguido esta temporada cuatro títulos: Supercopa, Copa de Euskadi, Copa de la Reina y Liga. Por ello, el Club de Remo de Orio decidió homenajear al equipo en la inauguración de la II Feria de la Cerveza. En el apartado masculino, fue reconocido el pelotari Aimar Olaizola que recojio el premio su mujer al encontrarse este con un fuerte catarro, una pena....




Mirotzak Sariak 2013

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina